  • 41. Data: 2012-02-26 01:07:05
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: "Elka" <e...@g...pl>

    Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik cef napisał‚:
    > >
    > > Pozwał‚eś› ich?
    > > :-)
    >
    > Hehe...
    > Nie pozwał‚em i pewnie nie pozwę

    Nawet mi Cię nie żal. Skoro jesteś aż takim mięczakiem, że w oczywistej
    sytuacji poważnej winy urzędu nie masz przysłowiowych jaj, żeby bronić
    swojego i żądać wysokiego odszkodowania (a sprawę ciągnąć aż do Strassburga,
    bo wiadomo, że polskie sądy wysokiego Ci nie przyznają), to zasługujesz
    dokładnie na to co masz: na bycie kolejnym gnojonym Polaczkiem, który
    wypłakuje się w internecie.

    Ehh gdzie ci prawdziwi faceci...

    Elka

  • 42. Data: 2012-02-27 14:58:35
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Elka napisał:
    > Skoro jesteś aż takim mięczakiem, że w oczywistej
    > sytuacji poważnej winy urzędu nie masz przysłowiowych jaj, żeby bronić
    > swojego i żądać wysokiego odszkodowania (a sprawę ciągnąć aż do Strassburga,

    No chyba se raczysz żartować...
    Złożyłem stosowne pismo do US i nic mnie więcej nie obchodzi...
    Jak to pismo nie wstrzyma egzekucji, to niestety będę zmuszony pójść na
    całość i walczyć przed sądem.

    Powołałem się na § 187 Ordynacji Podatkowej, gdzie stoi jak wół, że to
    Urząd ma dołożyć wszelkich starań, by sprawę rzetelnie zbadać bez szkody
    dla podatnika.

    pozdrawiam
    Robert G.