  • 1. Data: 2007-08-10 09:49:40
    Temat: Rozbudowa mieszkania - zwrot VAT a termin zakupu materiałów
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Witam !

    Czytam uważnie ustawę o zwrocie osobom fizycznym niektórych wydatków
    związanych z budownictwem mieszkaniowym i staram się znaleźć odpowiedź
    na jedno pytanie - czy mogę starać się o zwrot materiałów budowlanych
    zakupionych przed dokonaniem odbioru domu ? Niektóre osoby twierdzą że
    mogę odliczyć materiały zakupione po uzyskaniu prawa do lokalu jaki
    podlega rozbudowie. Mój dom buduje developer i odbiór domu odbędzie się
    późną jesienią. Chciałbym w międzyczasie zakupić materiały jakie będą mi
    potrzebne po odbiorze domu - nie chcę czekać z zakupami do chwili
    odbioru, chciałbym od razu przystąpić do wykańczania.

    Czy dobre jest moje rozumowanie że mogę zakupić materiały już teraz i
    po uzyskaniu odbioru wystąpić o zwrot VAT w związku z wykończeniem domu ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2007-08-13 12:25:15
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Sebcio pisze:

    > Czy dobre jest moje rozumowanie że mogę zakupić materiały już teraz
    > i po uzyskaniu odbioru wystąpić o zwrot VAT w związku z wykończeniem domu ?

    Dobra, już wiem. Otóż mogę zrobić zakupy wcześniej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio