  • 1. Data: 2007-08-09 19:40:21
    Temat: Rozliczenie zarobkow (Skroty, nazwy w Holandii)
    Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    Witam;

    Mam kilka pytan odnosnie podatkow, skrotow i praw w Holandii w pracy.
    Po kolei:

    Co tydzien dostaje rozliczenie z biura pracy na ktorym widnieja
    1. Skroty/Tlumaczenie:

    Gewerkt
    Dagen
    SVW (Sociale verzekeringswet)
    Tijdvakdagen

    LB % bijz. tar.

    Loon/salaris
    Overwerkloon

    Totaal loon
    Incl 4.00 watchtdagcomp

    Loon voor werkn. verz.
    Premie WW (Werkloosheidsverzekering)

    Loon voor ZnW (Zorgverzekeringswet)
    Bijdrage ZvW

    Loon voor loonheffing
    Tabelloon
    Bijzonder tariefloon
    Verr.arb.kort.

    Loonbelasting tabel
    Loonbelasting bijz. tar.
    Inhouding ZvW

    Netto loon

    Uit te betalen

    Percentages
    Deze week
    Cumulatief
    Functegroep/periodiek

    =====================

    A teraz pytania:

    Czy ubezpieczenie zdrowotne w pracy w Holandii jest obowiazkowe?
    W jakiej wysokosci (% od zarobkow, lub suma) i od czego chroni (np.
    podstawowe?)
    Czy tzw. wakacyjne jest obowiazkowe? Czy moge zarzadac dodania mi
    kzdorazowo tej sumy do wyplaty?
    Jaka jest minimalna stawka placowa za nadgodzine pierwsza i kazda kolejna?

    Czesc pytan nie powinna znalesc sie na tej grupie, ale fora sa w ogole nie
    odwiedzane, a ogpowiednich grup news tematycznych nie moglem znalesc :-/
    Dziekuje za odpowiedzi...

    Roger(OS)