  • Data: 2007-09-14 07:15:44
    Temat: Rozliczanie korepetycji
    Od: B...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczow!
    Mam pytanie dotyczące rozliczania korepetycji (dokładnie nauki jezyka
    na godziny). Jak najkorzystniej rozliczac ten rodzaj działalnosci (16
    godzin miesiecznie) przy załozeniu, ze prowadze jednoczesnie
    zarejestrowany salon fryzjerski, ktorego dochod rozliczam za pomoca
    ryczaltu ewidencjonowanego. Z tego co wiem, to nauki jezyka nie moge
    rozliczac ryczaltem. Co moge wiec zrobic ?
    Bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Bartek Wiszniewski