  • 1. Data: 2005-05-17 18:57:54
    Temat: Rozliczenia dochodow z Google AdSense
    Od: "wek" <w...@e...pl>

    Witam

    Chce na jednym z serwisow prowadzonych przez moja firme umiescic reklamy
    Google AdSense.
    Polega to na tym, ze na stronie umieszcza sie reklamy Google, i potem Google
    placi za klikniecia na reklamy - przysylaja czek.
    Wszystko byloby ok, tylko nie daje mi spokoju sposob rozliczenia tych
    dochodow.
    Czy orientujecie sie moze, w jaki sposob to wszystko porozliczac i
    zaksiegowac, aby calosc byla zgodna z Polskim i Amerykanskim prawem?
    Zeby nie miec z tego powodu pozniej jakis klopotow - jednym slowem, zeby
    calosc operacji odbyla sie w pelni legalnie.

    Pozdrawiam,