  • 1. Data: 2005-05-17 19:19:25
    Temat: Wypowiedzenie najmu
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    W jaki sposób mogę wypowiedzieć najemcy umowę najmu na czas określony,
    jeżeli nie zawarto takiej klauzuli w umowie najmu lokalu użytkowego? Firma
    zwolniła żonę bez podania przyczyn, zatrzymując pawilon, który w świetle
    prawa jest własnością małżonków. Umowa wygasa w lutym 2006 r.
    Bn

  • 2. Data: 2005-05-19 20:15:03
    Temat: Re: Wypowiedzenie najmu
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ropoiwzk" <r...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwolniła żonę bez podania przyczyn, zatrzymując pawilon, który w świetle
    > prawa jest własnością małżonków. Umowa wygasa w lutym 2006 r.

    Nie możesz.Możesz tylko ją zerwać z wiadomym skutkiem.

    pozdr.