  • 1. Data: 2013-02-20 10:04:03
    Temat: Rozliczenie Roczne RP
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Czy ktoś ma jakieś świeże informacje co z tym programem?
    Będzie w końcu czy nie?

    piotr

  • 2. Data: 2013-02-20 10:35:52
    Temat: Re: Rozliczenie Roczne RP
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-02-20 10:04, Piotr pisze:
    > Czy ktoś ma jakieś świeże informacje co z tym programem?
    > Będzie w końcu czy nie?
    A czy w świetle istnienia takich narzędzi "rządowych" jak e-Deklaracje,
    program z tematu ma rację bytu?

    Maciek

  • 3. Data: 2013-02-20 11:30:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Wednesday, February 20, 2013, 10:35:52 AM, you wrote:

    > A czy w świetle istnienia takich narzędzi "rządowych" jak e-Deklaracje,
    > program z tematu ma rację bytu?

    Nie wiem, jak program z tematu ale PITy Marcina Konopki współpracują z
    systemem e-deklaracji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-02-20 11:43:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr wrote:
    > Czy ktoś ma jakieś świeże informacje co z tym programem?
    > Będzie w końcu czy nie?
    >
    > piotr

    a po co ci on?

    www.pity.pl

  • 5. Data: 2013-02-20 12:59:01
    Od: "Wredna Zofia" <w...@z...com>

    Jest do pobrania na stronie http://www.rp.pl/pit

  • 6. Data: 2013-02-20 14:58:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Nie wiem, jak program z tematu ale PITy Marcina Konopki współpracują z
    > systemem e-deklaracji.
    No tak, ale o ile pamiętam Rozliczenie Roczne, to program ten oferował
    praktycznie taką samą funkcjonalność jak e-Deklaracje, czyli wyświetlał
    formularz podatkowy, pozwalał go wypełnić i ewentualnie wydrukować.
    Zapewniał też chyba import danych z Małej Księgowości i to jedyna jego
    zaleta w stosunku do e-Deklaracji, przy założeniu, że ktoś korzysta z MK.

    Maciek

  • 7. Data: 2013-02-20 19:54:34
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości :

    > Zapewniał też chyba import danych z Małej Księgowości i to jedyna jego
    > zaleta w stosunku do e-Deklaracji, przy założeniu, że ktoś korzysta z MK.

    dokładnie po to :)
    ... leniwy jestem i nie chce mi się wklepywać od nowa :)

    piotr