  • 1. Data: 2008-04-22 16:30:44
    Temat: Rozliczenie roczne wysłane bez podpisu
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Wysłałem do US niepodpisane PITy. Co teraz:
    a) drukuję jeszcze raz i wysyłam podpisane
    b) drukuję jako korektę czy coś?
    c) inna opcja?
    Zakładam, że niepodpisane było nieważne, więc powinienem wysłać jeszcze raz.

    Marek

  • 2. Data: 2008-04-22 17:27:47
    Temat: Re: Rozliczenie roczne wysłane bez podpisu
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    =Marcos= <m...@w...nospamnospam.info> wrote:

    > Zakładam, że niepodpisane było nieważne, więc powinienem wysłać
    > jeszcze raz.

    Mialem tak kilka lat temu (zapomnialem podpisac). US wezwal do podpisania.
    Potraktowano jako zlozone w terminie. Bez nieprzyjemnosci.

    a.

  • 3. Data: 2008-04-23 01:41:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    =Marcos= wrote:
> [...]
    > b) drukuję jako korektę czy coś?
    > c) inna opcja?
    > Zakładam, że niepodpisane było nieważne, więc powinienem wysłać jeszcze

    Niepodpisane = niezłożone.
    Wysłać jeszcze raz, najlepiej z wyjaśnieniem, bo się pogubią.

  • 4. Data: 2008-04-23 01:42:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wemif wrote:

    > Mialem tak kilka lat temu (zapomnialem podpisac). US wezwal do podpisania.
    > Potraktowano jako zlozone w terminie. Bez nieprzyjemnosci.
    >
    > a.

    Miałeś szczęscie.