  • 1. Data: 2008-04-22 12:55:15
    Temat: Składka FZ na PIT-36
    Od: "kszyhu fr@ckowiak" <k...@g...pl>

    Witam,
    w styczniu ubiegłego roku zakończyłem prowadzenie działalności
    gospodarczej.
    W lutym zapłaciłem składkę na fundusz zdrowia (za styczeń) - czy
    mogę/powinienem wykazać w PIT-36 tę składkę.

    pzdr
    kszyhu

  • 2. Data: 2008-04-22 17:41:59
    Temat: Re: Składka FZ na PIT-36
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "kszyhu fr@ckowiak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:op.t90jidak3za1ed@kfrackowiak.teta.local...
> [...]
    > gospodarczej.
    > W lutym zapłaciłem składkę na fundusz zdrowia (za styczeń) - czy
    > mogę/powinienem wykazać w PIT-36 tę składkę.

    O ile masz na myśli składkę na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, to
    tak. "Fundusz zdrowia" brzmi relatywnie enigmatycznie. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2008-04-22 17:51:05
    Od: "kszyhu.fr@ckowiak" <k...@g...pl>

    Dnia 22-04-2008 o 19:41:59 MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > O ile masz na myśli składkę na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, to
    > tak. "Fundusz zdrowia" brzmi relatywnie enigmatycznie. :-)

    No tak, chodziło o ubezpieczenie zdrowotne.
    Serdeczne dzięki za odpowiedź.

    pzdr
    kszyhu