  • 1. Data: 2008-04-22 12:09:31
    Temat: Dochody z giełdy a pozostałe dochody
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Za rok 2007 wykazałem znikomy dochód, w związku z czym otrzymam zwrot
    (jakieś 100zł czy coś koło tego). Poza tym mam dochód z sprzedaży akcji -
    całe 8zł podatku do zapłacenia. Czy muszę go przelewać, czy też US może to
    sobie odliczyć od tego co mi musi zwrócić?

    Marek

  • 2. Data: 2008-04-23 01:43:17
    Temat: Re: Dochody z giełdy a pozostałe dochody
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    =Marcos= wrote:
> [...]
    > - całe 8zł podatku do zapłacenia. Czy muszę go przelewać, czy też US
    > może to sobie odliczyć od tego co mi musi zwrócić?

    Była gdzieś interpretacja, że może / można sobie skompensować jedno z
    drugim.

  • 3. Data: 2008-04-23 05:09:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    witek wrote:
    > Była gdzieś interpretacja, że może / można sobie skompensować jedno z
    > drugim.

    Nawet nie chodzi o interpretację.
    Wynika wprost z ordynacji podatkowej (art. 76).

    Piotrek