  • 1. Data: 2002-10-10 21:55:35
    Temat: Rozliczenie sprzedaży VAT innej niż 22
    Od: "ok" <m...@p...onet.pl>

    Sprawa wygląda tak:
    Nie mam obowiązku sprzedaży na kasie fiskalnej.
    W jednym miesiącu mam część zakupu towarów z stawką inną niż 22%.
    W następnym miesiącu nie mam takich zakupów lecz mam sprzedaż z innymi
    stawkami.
    Czy można w jakiś sposób ominąć rozliczenie VAT strukturą zakupów bo mi
    wychodzi że w tym drugim miesiącu to muszę od mojej sprzedaży innej niż 22%
    odprowadzić podatek, a nie mam na to najmniejszej ochoty.
    Co mogę z tym zrobić.
    Andrzej