  • 1. Data: 2002-10-10 16:26:54
    Temat: program do DG
    Od: "WojteG" <w...@n...spam.pf.pl>

    Czy jest jakis program komp. do prowadzenie ksiazki przy DG?
    moze darmowy .... :-)

    --
    WojteG

    z adresu usun "no.spam." i zmien imie na poprawne :-)

  • 2. Data: 2002-10-10 16:44:43
    Temat: Re: program do DG
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    http://www.google.com.pl

    sorki, tak jakoś ludzie zapominają o przyjaciołach ;)

    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-11 20:35:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    http://www.tgsoft.pl/
    http://www.streamsoft.pl/
    http://www.komputron.pl/

    >moze darmowy .... :-)

    Z tym ciężej, choć zdarzają się takie wersje na plytkach CD czasopism.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 4. Data: 2002-10-12 16:25:08
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Z tym ciężej, choć zdarzają się takie wersje na plytkach CD czasopism.
    >
    > --
    > Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    "Boguś, co ty wiesz o piwie"

    http://vatowiec.of.pl

    tyle razy wałkowane i nie dotarło :))

    P.

  • 5. Data: 2002-10-14 12:27:14
    Od: "WojteG" <w...@n...spam.pf.pl>

    grupowicz Tristan Alder napisal:

    > http://www.tgsoft.pl/
    > http://www.streamsoft.pl/
    > http://www.komputron.pl/

    > Z tym ciężej, choć zdarzają się takie wersje na plytkach CD czasopism.

    dziekuje bardzo za pomoc, ciesze sie, ze mozna spotkac jeszcze
    zyczliwych uzytkownikow internetu ... :-)

  • 6. Data: 2002-10-18 10:13:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 12 Oct 2002 18:25:08 +0200), "Piotr K."

    >"Boguś, co ty wiesz o piwie"
    >http://vatowiec.of.pl
    >tyle razy wałkowane i nie dotarło :))

    Może i darmowe, ale szczerze mówiąc takie sobie...

  • 7. Data: 2002-10-28 20:43:08
    Od: "Daniel" <d...@o...com.pl>

    > dziekuje bardzo za pomoc, ciesze sie, ze mozna spotkac jeszcze
    > zyczliwych uzytkownikow internetu ... :-)

    vatowiec raczej jest do d.... ale tgsoft'a polecam

    Daniel

  • 8. Data: 2002-10-29 12:36:22
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    "Daniel" <d...@o...com.pl> wrote in <apk7gn$5jh$1@news.tpi.pl>:

    >vatowiec raczej jest do d.... ale tgsoft'a polecam

    Coz, jesli program wydaje sie nieco bardziej skomplikowany i nie ma kolorowych
    okienek, to nie znaczy, ze jest do d.... Nie moge powiedziec, ze nigdy nie mialem z
    nim (Vatowcem) problemow, bo po prostu bym sklamal, ale z drugiej strony jest to
    JEDYNY program, z jakim JA sie spotkalem, ktorego autor potrafi na zyczenie
    uzytkownikow wprowadzac zmiany i poprawki niemal w locie i jesli jest to w jego
    mozliwosciach z godziny na godzine.

    Jest to jednak program dla ludzi, ktorzy wiedza co robia i ktorym nie przeszkadza
    nieco spartanski (ale 100% "klawiszologiczny") interfrejs.

    Przed wyborem Vatowca, zainstalowalem cala mase wersji demonstracyjnych roznych
    innych KOMERCYJNYCH programow tego typu i jesli mam byc szczery, zadnego z tych
    programow nie moge z czystym sumieniem polecic.

    Reasumujac, jesli mam sie denerwowac, ze program nie zawsze dziala tak jak bym
    chcial to wole sie denerwowac, nie wydajac wczesniej pieniedzy, tym bardziej, ze mam
    99% pewnosc (zalezna od mocy przerobowych autora), ze predzej czy pozniej, Vatowiec
    zadziala dokladnie zgodnie z moimi wymaganiami.

    Pozdrawiam grupowiczow i autora Vatowca :)

    --
    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)