  • 1. Data: 2012-01-29 07:31:28
    Temat: Rozliczenie umowy o dzieło
    Od: "Podatnik" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy moglibyście mnie pokierować w jaki sposób, jako zamawiający dzieło, mam
    rozliczyć taką umowę z wykonawcą od strony podatkowej?

    Wiem tylko tyle, że zaliczkę na podatek wpłacam do 20. kolejnego miesiąca, a po
    zakończeniu roku wysyłam wykonawcy PIT11.

    Moje pytania są następujące:

    - do którego urzędu wpłaca się zaliczkę (mojego, czy wykonawcy)?

    - czy PIT11 wysyła się też do US? Jeśli tak, to do którego?

    - jakie inne zeznanie, oprócz PIT11 wysyła się do US w związku z umową o dzieło?

  • 2. Data: 2012-01-29 08:21:28
    Temat: Re: Rozliczenie umowy o dzieło
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Podatnik" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Moje pytania są następujące:
    >
    > - do którego urzędu wpłaca się zaliczkę (mojego, czy wykonawcy)?

    Swojego.

    > - czy PIT11 wysyła się też do US? Jeśli tak, to do którego?

    Wykonawcy

    > - jakie inne zeznanie, oprócz PIT11 wysyła się do US w związku z umową o
    > dzieło?

    Pit-4R do swojego US, do konca stycznia.

    Pozdrawiam
    SDD