  • 11. Data: 2002-05-11 20:36:07
    Temat: Re: Rozliczenie wspólne a rozliczenie w księgach
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    >Jeżeli masz inne zdanie to trudno - nie będę Cię na siłę przekonywać:-)
    >
    >Orka

    No wlasnie, nie jestem przekonany...
    Ale to juz ostatni raz... w jednym z poprzednich postow znalazlem

    "ale już dawno wyjaśniano, że podatek dochodowy
    wykazuje się tylko w przypadku osób prawnych."

    mozna wiedziec kto wyjasnial ? Obiecuje, ze z mojej strony to EOT 8-)

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...

  • 12. Data: 2002-05-11 20:55:32
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Arjos <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...76.33.
    129...

    > "ale już dawno wyjaśniano, że podatek dochodowy
    > wykazuje się tylko w przypadku osób prawnych."
    >
    > mozna wiedziec kto wyjasnial ? Obiecuje, ze z mojej strony to EOT 8-)
    --------
    M. in. spece od rachunkowości - Fedak, Lisiecka - Zając, itd..

    Orka