  • 1. Data: 2004-02-19 10:15:13
    Temat: Rozliczenie z dzieckiem
    Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    ja rencistka, córka do końca 09.2003 studentka. Dochodu do końca 2003 nie
    miała.
    W czerwcu 2003 kupiłam jej mieszkanie [na nią] i jej adre się zmienił. Jest
    "samodzielnym gospodarstwem" - dez dochodu.
    W US powiedziano, że do końca roku 2003 rozliczamy się razem, jak w
    poprzednich latach chyba, że uzyska dochód . Nie było wtedy mowy o jej
    mieszkaniu.
    Jednak na córkę szły rachunki za remont mieszkania i odpis rem-bud. przy
    czynszu Spółdzielni.
    Jak to rozwiązać?
    Czy powinna sama składać rozliczenie - dochód 0, wydatki remontowe xy do
    odpisu w roku 2004 ?
    Czy ww kwoty przepadną ?

    Pozdrawiam
    Krystyna