  • 1. Data: 2004-02-19 08:44:53
    Temat: powtarzanie semestru - odliczenie
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    To moj pierwszy post na te grupe, wiec wszystkich serdecznie witam!!!
    chcialbym zapytac, czy oplate za powtarzanie semesrtu na uczelni
    panstwowej (studia dzienne) mozna odliczyc od podatku? (podstawy
    podatku). dodam, ze kolega w 2003 roku utzrymywal sie z renty rodzinnej
    i od niej (tylko od niej) odprowadza podatek

    pozdro

  • 2. Data: 2004-02-19 11:28:11
    Temat: Re: powtarzanie semestru - odliczenie
    Od: grynio001<t...@o...pl>

> [...]
    > podatku). dodam, ze kolega w 2003 roku utzrymywal sie z renty
    rodzinnej
    > i od niej (tylko od niej) odprowadza podatek

    Wedlug mnie nie bardzo. Studia dzienne na uczelniach panstwowych
    sa bezplatne. A oplata za powtarzanie semestru jest jakas oplata
    karna i chyba trudno to podciagnac pod wydatek na odpłatne
    kształcenie skoro z zalozenia to ksztalcenie jest bezplatne.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-02-19 11:33:09
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "grynio001" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karna i chyba trudno to podciagnac pod wydatek na odpłatne
    > kształcenie skoro z zalozenia to ksztalcenie jest bezplatne.

    w/g mnie jednak jest to oplata za uslugi, ktore nie sa finansowane z
    budzetu panstwa. kara to raczej nie jest, bo niezaliczenie semestru
    niejest wykroczeniem.

    pozdro