  • 1. Data: 2004-02-19 08:49:11
    Temat: ZUS (styczniowy) a PIT5L też styczniowy (a KUP)?
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,
    Czy są jakieś przeciwskazania by do deklaracji PIT5L za styczeń wrzucić
    wszystkie koszty związanie w ZUSem za styczeń (fakturcznie płacone z lutym)?
    Z góy dzięki za info.
    Pozdrawiam
    NF

  • 2. Data: 2004-02-19 09:38:54
    Temat: Re: ZUS (styczniowy) a PIT5L też styczniowy (a KUP)?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, NF wrote:

    >+ Witam,
    >+ Czy są jakieś przeciwskazania by do deklaracji PIT5L za styczeń wrzucić
    >+ wszystkie koszty związanie w ZUSem za styczeń (fakturcznie płacone z lutym)?

    Oczywiście są.
    A na deklaracji nie napisali: "ZAPŁACONE" ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-02-19 11:06:31
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...

    > Oczywiście są.
    > A na deklaracji nie napisali: "ZAPŁACONE" ??

    Na deklaracji nie napisali, ale zrobili odwołanie do odpowiednich artykułów
    w ustawie, m.in. do art. 26 ust. 1 pkt 2 lit a. A w nim jest mowa o
    składkach "zapłaconych w roku podatkowym... itd."

    pzdr
    Kasia

  • 4. Data: 2004-02-19 16:53:42
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Buuu, trochę mnie to martwi. Niepotrzebnie wychodzi mi za dużo podatku ...
    A one właśnie są zapłacone od 10-tego lutego a deklaracja jest od 20 tego.

    Pozdrawiam
    NF

  • 5. Data: 2004-02-19 17:03:55
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Ale zdrowotne za styczeń da się wpisać ? W piT za styczeń ?
    Pozdr.
    NF

  • 6. Data: 2004-02-19 22:21:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, NF wrote:

    >+ Ale zdrowotne za styczeń da się wpisać ? W piT za styczeń ?

    Jak zapłaciłeś w styczniu... :)
    (w listopadzie i grudniu ja np. wpłaciłem "na bieżąco" :))
    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-02-20 13:55:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Feb 2004 23:21:51 +0100, w
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd
    Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Jak zapłaciłeś w styczniu... :)
    > (w listopadzie i grudniu ja np. wpłaciłem "na bieżąco" :))

    Albo w listopadzie za grudzień ;)

  • 8. Data: 2004-02-20 20:53:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ Albo w listopadzie za grudzień ;)

    To jest chyba trudniejsza sprawa: w końcu nie wiesz ile będziesz
    miał zapłacić. A nuż "coś wyskoczy"...
    Hm... społeczne może się da (napisali tylko: "zapłaconych")
    Ze zdrowotnym może być gorzej: napisali "zapłaconych zgodnie
    z przepisami", a "przepisy" chyba przedpłaty nie przewidują :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-02-21 13:32:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Feb 2004 21:53:26 +0100, w
> [...]

    > Ze zdrowotnym może być gorzej: napisali "zapłaconych zgodnie
    > z przepisami", a "przepisy" chyba przedpłaty nie przewidują :)

    Przepisy jednakże nakazują zapłacić za grudzień, o przedpłatach nie mówią, ale
    "co nie jest zabronione, jest dozwolone :P"

  • 10. Data: 2004-02-21 14:38:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Fri, 20 Feb 2004, Radosław Popławski wrote:
    > [...]
    >

    > To jest chyba trudniejsza sprawa: w końcu nie wiesz ile będziesz
    > miał zapłacić. A nuż "coś wyskoczy"...

    30 listopada wiem dokładnie jakie składki bede musiała zapłacić.
    Wiem też że już w listopadzie nie zachoruje, nie zatrudnie się nigdzie i
    nie zlikwiduje działalności :-))

    > Hm... społeczne może się da (napisali tylko: "zapłaconych")
    > Ze zdrowotnym może być gorzej: napisali "zapłaconych zgodnie
    > z przepisami", a "przepisy" chyba przedpłaty nie przewidują :)

    Jak to nie? Podali termin OD którego mozna płacic zdrowotne?

    Gotfrydzie, znowu sie zapetlasz ;-)

    Maddy co roku płacąca 30 listopada składki za listopad

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl