  • 1. Data: 2004-02-19 08:44:44
    Temat: Czy można otrzymać kopię zapisów księgowych innej firmy?
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    Słyszałem, że ostatnio wyszedł przepis mówiący, że na sprzedawcy ciąży
    obowiązek dopilnowania, aby klient zaksięgował zakup. A może jest na odwrót?
    Jaki przpis to reguluje, i jakie są szanse otrzymania zapisów księgowych.

    --
    Krzysztof Lis

    http://www.infostar.com.pl
    http://www.restauracja.net.pl
    http://www.hotel.biz.pl

  • 2. Data: 2004-02-19 09:37:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, Krzysiek wrote:

    >+ Słyszałem, że ostatnio wyszedł przepis mówiący, że na sprzedawcy ciąży
    >+ obowiązek dopilnowania, aby klient zaksięgował zakup. A może jest na odwrót?

    Na odwrót. I nie ciąży obowiązek a traci prawo odliczania VATu :)

    >+ Jaki przpis to reguluje,

    Ustawa o VAT.

    >+ i jakie są szanse otrzymania zapisów księgowych.

    Sądzę że spore.
    W razie odmowy podatnik może wystąpić do US "tamtego" i jest
    zwolniony od odpowiedzialności (co nie znaczy że od zwrotu
    VAT - ale od odsetek, "dopłaty" 30% itp) w razie jakby wyszło
    że jednak jest inaczej.
    A to oznacza niechybną kontrolę u sprzedawcy...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-02-19 11:03:59
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    Dzięki

    --
    Krzysztof Lis

    http://www.infostar.com.pl
    http://www.restauracja.net.pl
    http://www.hotel.biz.pl
    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...

  • 4. Data: 2004-02-19 11:14:54
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Sądzę że spore.

    u mnie żadnych

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 5. Data: 2004-02-19 11:34:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, /slawek wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    >+ >>+ i jakie są szanse otrzymania zapisów księgowych.
    >+ > Sądzę że spore.
    >+ u mnie żadnych

    Tak z ciekawości: piszesz nie dasz czy nie dostaniesz ?
    :)
    W końcu jak np. ktoś ma kontrole kilka razy w miesiącu :)
    to jedna więcej czy jedna mniej mu różnicy nie robi, tak że
    powiem iż się za bardzo nie dziwię :)

    pozdrowienia, Gotfryd