  • Data: 2002-04-30 15:32:18
    Temat: Rozliczenie za telefon - VAT i koszt
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę DG (VAT). Co miesiąc otrzymuję fakturę za korzystanie z telefonu
    komórkowego. Data wystawienia 18 dnia miesiąca, zaś data zapłaty 5 dnia
    miesiąca następnego. Czy to prawda, że w przypadku usług telekomunikacyjnych
    VAT mogę sobie rozliczyć dopiero w miesiącu w którym upływa termin
    płatności, zaś w koszt mogę sobie zaliczyć w miesiącu wystawienia faktury?

    Adam