  • 1. Data: 2003-10-15 13:17:24
    Temat: Róznice kursowe
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Witam ,
    Mam pytanie , czytalam o tym gdzies ale zapomnialam
    jesli nie ma sredniego kursu ogloszonego prez NBP na dzień powstania u mnie
    obowiązku przeliczenia waluty, to korzysta sie z kursu dnia wcześniejszego
    czy nastepnego ?
    Beata

  • 2. Data: 2003-10-15 14:45:55
    Temat: Re: Róznice kursowe
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mnie
    > obowiązku przeliczenia waluty, to korzysta sie z kursu dnia
    --------------------------------
    Ja stosuje z poprzedniego dnia .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-10-15 16:44:14
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

> [...]
    mnie
    > obowiązku przeliczenia waluty, to korzysta sie z kursu dnia

    Ostatni ogłoszony

  • 4. Data: 2003-10-17 13:03:09
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przychylam sie do opinii Wiolii - jako uzasadnienie ja podaje, ze
    obowiazujacy - czyli poki nie ustala nowego obowiazuje stary

    pozdrawiam
    Mariusz M