eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Różnice kursowe, dodatkowe opłaty za przelew walutowy przychodzący jako KUP - czy ktoś ma jakieś uwagi, sugestie do wniosku o wydanie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego?

  • 11. Data: 2007-05-23 14:42:22
    Temat: Re: Różnice kursowe, dodatkowe opłaty za przelew walutowy przychodzący jako KUP - cd
    Od: "my way" <y...@n...pl>

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f2ncgh$2qtj$1@news2.ipartners.pl...

    > bez względu na zacytowane interpretacje uważam, że nie

    mnie też ta interpretacja nie przekonuje

    > wskazane interpretacje wypowiadają się co do kursu w sposób, jaki był
    > stosowany w roku poprzednim, przed nowelizacją (o ile mowa o kursie banku,
    > bo jeżeli mowa o średnim NBP w przypadku wpływu na rachunek walutowy, to
    > nie bardzo wiem na jakiej podstawie)

    ale ten punkt dotyczył sposobu rozliczania RK w sytuacji, gdy masz należnośc
    na BO 2007
    z interetacji wynika, że aby prawidłowo wyliczyc RK w sytuacji, gdy
    należnośc ta wpłynęła w 2007, należałoby stosować przepisy z 2007, czyli
    ponownie przeliczyć ją po kursie średnim NBP z dnia poprzedniego
    dla mnie takie pomysły to zgroza :)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-05-23 17:47:17
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik my way napisał:

> [...]
    > należnośc ta wpłynęła w 2007, należałoby stosować przepisy z 2007, czyli
    > ponownie przeliczyć ją po kursie średnim NBP z dnia poprzedniego

    co raz lepiej mi
    dalej nie rozliczam różnic;-)))