  • 1. Data: 2009-03-06 15:36:03
    Temat: Róznice kursowe przy barterze
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Przejrzałem (pobieżnie) materiały i wychodzi na to, że dominuje
    stanowisko iż przy wymianie barterowej nie należy uwzględniać różnic
    kursowych.

    Jednakowoż występują również opinie odmienne.
    Click --> http://tinyurl.com/cek33e

    Ponieważ niedługo planuję skompensować pewne należności, to ciekaw
    jestem czy macie w tym zakresie jakieś *praktyczne* doświadczenia.

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-03-08 09:40:02
    Temat: Re: Róznice kursowe przy barterze
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotrek wrote:
> [...]
    >
    > Ponieważ niedługo planuję skompensować pewne należności, to ciekaw
    > jestem czy macie w tym zakresie jakieś *praktyczne* doświadczenia.

    Nikt nie wymieniał swoich usług na "szklane paciorki" albo inne serwery? ;-)

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-03-09 08:35:55
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Nikt nie wymieniał swoich usług na "szklane paciorki" albo inne serwery?
    > ;-)

    PDOP:

    Art.15a

    2. Dodatnie różnice kursowe powstają, jeżeli wartość (ciach)

    3. Ujemne różnice kursowe powstają, jeżeli wartość (ciach)

    7. Za koszt poniesiony, o którym mowa w ust. 2 i 3, uważa się koszt
    wynikający z otrzymanej faktury (rachunku) albo innego dowodu w przypadku
    braku faktury (rachunku), a za dzień zapłaty, o którym mowa w ust. 2 i 3 -
    dzień uregulowania zobowiązań w jakiejkolwiek formie, *w tym w wyniku
    potrącenia wierzytelności*

    I tak już do 01.01.2007 do dziś ;)

    Pozdr,
    m.w.

  • 4. Data: 2009-03-09 09:01:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    my way wrote:

    > [...] za dzień zapłaty, o którym mowa w ust. 2 i 3 -
    > dzień uregulowania zobowiązań w jakiejkolwiek formie, *w tym w wyniku
    > potrącenia wierzytelności*
    >

    > I tak już do 01.01.2007 do dziś ;)

    Faktycznie. Dziękuję.

    Piotrek