  • Data: 2006-09-07 12:35:39
    Temat: Rozpoczęcie DG
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nowa DG, ryczałt bez VAT
    Wpis do EDG - data rozpoczęcia DG od 1 -09-06
    Wczoraj bylem w US złożyć NIP1 i Oswiadczenie o wyborze formy opodatkowania.
    Miła Pani w US powiedziała mi że wpis do ewidencji przychodów mogę zrobić
    najwcześniej od wczoraj -czyli od złożenia tych dokumentów w US.
    Czy aby rzeczywiście. Sądzą że ważana jest data wskazana we wpisie. W NIP 1
    i oświadczeniu również podałem 1-09-06.
    Na złożenie dokumentów mam 7 dni a działaność mogę prowadzić od dnia
    wskazanego we wpisie.
    Takie jest moje zdanie. A jak to wygląda Waszym?
    Pozdrawiam
    Andrzej Nowak