  • 1. Data: 2005-02-26 16:36:14
    Temat: Ryczalt
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Witam

    Stawka procentoa ryczaltu moze wynosic 3%, 5,5%, 8,5%, 17%, 20% - orientuje
    sie ktos na jakie widelki moze sie zlapac jednoosobowa DG nie bedaca
    pracodawca w miescie ok 450 tys mieszkancow zajmjaca sie handlem
    detalicznym, hurtowym oraz impotem?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2005-02-26 19:55:51
    Temat: Re: Ryczalt
    Od: "Alexandra" <a...@w...pl>

> [...]
    > sie ktos na jakie widelki moze sie zlapac jednoosobowa DG nie bedaca
    > pracodawca w miescie ok 450 tys mieszkancow zajmjaca sie handlem

    ryczał od przychodów ewidencjonowanych bo chyba o to chodzi jeśli
    wymieniłes stawki procentowe nie ma nic współnego z widełkami........
    opodatkowujesz przychód bez pomniejszenia o koszty jego uzyskania
    odpowiednią stawką w zalezności od prowadzonej działalności....

    prawdopodobnie jeśli podałes ilośc mieszkańców itp... chodzi Ci o
    opodatkowanie na zasadzie karty podatkowej.....
    proponuję sprawdzić w ustawie o zryczałtowanym podatku dochodowym.... tam
    znajdziesz odpowiednie załączniki i wymogi jakie musisz spełnić

    pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2005-02-26 22:40:23
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Alexandra" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ryczał od przychodów ewidencjonowanych bo chyba o to chodzi jeśli
    > wymieniłes stawki procentowe nie ma nic współnego z widełkami........

    Niefortunnie sie wyrazilem, chodzi mi na jaka stawke tego podatku lapie sie
    przy w/w dzialalnosci

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2005-02-26 23:39:00
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Alexandra" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niefortunnie sie wyrazilem, chodzi mi na jaka stawke tego podatku lapie
    sie
    > przy w/w dzialalnosci

    I niefortunnie nie zrozumiales odpowiedzi.
    Malo precyzyjnie podales co bedziesz robil. Na kazdy rodzajk dzialalnosci
    jest inna stawka - wielkosc miasta nie ma nic do rzeczy.

    Handel to przewaznie 3%
    produkcja przewaznie 5,5
    uslugi przewaznie 8,5%

    najwyzsze stawki 17 i 20% to nmp. wolne zawody (typu adwokat).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-02-28 13:18:48
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Handel to przewaznie 3%
    > produkcja przewaznie 5,5
    > uslugi przewaznie 8,5%
    >
    > najwyzsze stawki 17 i 20% to nmp. wolne zawody (typu adwokat).

    O i wielkie dzieki :)

    Pozdrawiam
    Rafal