  • 1. Data: 2005-02-26 15:41:04
    Temat: Vat na transponder ze stanów
    Od: "Bogdan" <...@...c>

    Witam,

    Mam taki problem: chciałbym zamówić w stanach transponder
    (urządzenie lotnicze cło=0%). Chcę jednak zrobić to w trochę
    pokręcony sposób :) Moja kuzynka kupiła już ten transponder
    i teraz chciałbym aby mi go wysłała zaniżając trochę cenę (aby
    ominąć ten ogromny VAT). Stąd moje pytanie jak to wygląda
    od strony prawnej gdy ona mi to wysyła jako element używany
    i zaniża cenę?? Czy celnicy mogą się do tego doczepić??

    Z góry dziękuję za odpowieź

    Adam Rogaliński

  • 2. Data: 2005-03-01 23:12:04
    Temat: Re: Vat na transponder ze stanów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Feb 2005, Bogdan wrote:

    >+ ominąć ten ogromny VAT). Stąd moje pytanie jak to wygląda
    >+ od strony prawnej gdy ona mi to wysyła jako element używany

    ...a to dyskusje (i wnioski praktyczne) widuję na grupie...
    *.foto.cyfrowa !

    >+ i zaniża cenę??

    PRAWNIE ???
    Ekhm... jak się "prawnie zaniża cenę" ??!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)