  • 1. Data: 2006-04-21 18:45:46
    Temat: Ryczałt + VAT => czy brać rachunek za hotel??
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam

    DG, ryczałt + Vat
    Mam do wykonania robote poza miejscem zameldowania. Robota na kilka dni.
    Bedę musiał spać w hotelu. Czy mogę wziąć fakturę z hotelu na firmę i
    odliczyć Vat?

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 2. Data: 2006-04-22 06:23:54
    Temat: Re: Ryczałt + VAT => czy brać rachunek za hotel??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    DaNsOuNd napisał(a):
> [...]
    > Mam do wykonania robote poza miejscem zameldowania. Robota na kilka dni.
    > Bedę musiał spać w hotelu. Czy mogę wziąć fakturę z hotelu na firmę i

    Od usług hotelowych nie przysługuje odliczenie VATu chyba że jesteś
    biurem podróży i sprzedajesz te usługi dalej.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2006-04-22 13:04:07
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Od usług hotelowych nie przysługuje odliczenie VATu chyba że jesteś
    > biurem podróży i sprzedajesz te usługi dalej.
    >
    > Maddy

    Dziękuję Maddy

    P.S. Rozumie że jakbym był na książce to KUP tak ale vat nie??