  • 1. Data: 2002-07-12 17:32:55
    Temat: Ryczalt, a www i soft
    Od: FHM <m...@w...pl.itdinvalid>

    Witam !

    Jestem na ryczalcie ewidencjonowanym bez VAT. Chcialbym zajac sie
    sprzedaza oprogramowania (biore program w wersji pudelkowej z hurtowni
    i go odsprzedaje dalej). Chcialbym rowniez posredniczyc w sprzedazy
    miejsca na serwerze www. Pewna firma zajmuje sie sprzedaza miejsca na
    serwerach www (serwery sa ich). Zaproponowali mi wspolprace. Tzn. ja
    znajduje klienta. Oni wystawiaja mi Fakture VAT. Ja doliczam swoja
    prowizje i wystawiam rachunek klientowi. I teraz moje pytanie. Czy
    bedac na ryczlcie bez VAT moge zajmowac sie taka dzialalnoscia ???

    --
    Pawel