    From: John Smith <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ryczałt czy KPiR
    Date: Mon, 14 Dec 2009 22:15:36 +0100

    Witam,
    od stycznie zakładam DG i pojawia się przede mną problem opodatkowania.
    Comiesięczne wpływy wynosić będą 2300 brutto/m-c, stąd też moje pytanie
    - czy lepszym dla mnie rozwiązaniem będzie płacenie podatku wg ryczłatu
    czy też KPiR na zasadach ogólnych. Dodam, że jest to moja pierwsza
    działalność gospodarcza, stąd też obowiązuje mnie obniżona wysokość
    składek na ZUS. Jakiej kwoty netto, tj. po odprowadzeniu składek i
    podatku mógłbym spodziewać się miesięcznie?