  • 1. Data: 2002-01-15 06:47:28
    Temat: Ryczałt i etat-czy mogę rozliczać się z żoną ?
    Od: "news" <o...@p...onet.pl>

    Pracuję na etacie i dodatkowo mam działaność - ryczałt.
    Mogę czy nie mogę rozliczać się z żoną ?
    Żona też na etacie.

  • 2. Data: 2002-01-15 07:06:19
    Temat: Re: Ryczałt i etat-czy mogę rozliczać się z żoną ?
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Nie możesz.

  • 3. Data: 2002-01-15 07:21:40
    Od: "news" <o...@p...onet.pl>

    > Nie możesz.

    Portal www.hoga.pl w dziale Podatki - Wspólne opodatkowanie jest że mogę
    się rozliczać ?

    czy Hoga ma nieaktualne informacje ?

  • 4. Data: 2002-01-15 07:28:29
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Wszystko na to wskazuje - a piszą, że chodzi o działalność na ryczałcie ,
    czy w ogóle działalność?

  • 5. Data: 2002-01-15 07:53:04
    Od: "news" <o...@p...onet.pl>

    > Wszystko na to wskazuje - a piszą, że chodzi o działalność na ryczałcie ,
    > czy w ogóle działalność?

    Piszą o ryczałcie, pytałem w skarbówce i hoga wg nich ma błąd.

    A drugi problem:
    Składkę zdrowotną za grudzień(95,20) płatną do 10 stycznia 2002 odliczyłem
    od należnego podatku za grudzień 2001.
    Inna osoba twierdzi że robię źle , mam ją odliczyć za styczeń 2002 ?

  • 6. Data: 2002-01-15 08:54:18
    Temat: Odp: Ryczałt i etat-czy mogę rozliczać się z żoną ?
    Od: "Andrzej" <e...@p...gliwice.pl>

> [...]
    odliczyłem
    > od należnego podatku za grudzień 2001.
    > Inna osoba twierdzi że robię źle , mam ją odliczyć za styczeń 2002 ?

    Osoba ma rację.Koszt powstał Ci 10 stycznia więc jak mozesz
    odliczać w grudniu?
    A.CH.

  • 7. Data: 2002-01-15 10:13:29
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <e...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
    > Osoba ma rację.Koszt powstał Ci 10 stycznia więc jak mozesz
    > odliczać w grudniu?

    Niekoniecznie.A może zapłacił w grudniu?
    Jacek

  • 8. Data: 2002-01-15 17:21:48
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Jan 2002, news wrote:

    >+ Pracuję na etacie i dodatkowo mam działaność - ryczałt.
    >+ Mogę czy nie mogę rozliczać się z żoną ?

    Art.6 UoPDoOF, np.
    http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=p2

    Część "ryczałtową nie, resztę tak.

    >+ Żona też na etacie.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-01-15 17:24:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Jan 2002, Pulsar wrote:

    >+ Nie możesz.

    A która to ustawa jest sprzeczna ze wspomnianym art.6.2 ??
    Do NSA, TK czy czym tam można z nią !

    Pozdrowienia, Gotfryd