  • 41. Data: 2007-11-06 09:14:25
    Temat: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Nov 2007 22:46:51 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Właśnie o owo "obejście" zdrowotnego chodziło w wątku, sądziłem że
    > poprzedni Twój post też tego dotyczył! (żeby nie płacić, ergo nie
    > mieć przychodów).

    No to nie udało mi się przekazać prawidłowo tego, o czym myślałam.
    Przepraszam za myśli nieuczesane :)

    > A *NFZ* chce, czy ZUS?

    Z tego co wiem - NFZ, bo z ZUSu jak wyrejestrowujesz działalność to dają
    spokój, za to NFZ nęka pismami. Choć to wiem niejako z trzeciej ręki, więc
    pewności nie mam.
    > Bo jak NFZ, to można postawić tezę, że skoro nie przegrali jeszcze w NSA,
    > to widać nie przeczytali przepisów i sądzą że mają rację ;)

    Jak ta "trzecia ręka" się nawinie, to z przyjemnością się tym zajmę
    uważniej.

    Dziękuję :)

    --
    pozdrawiam,
    Jagna

  • 42. Data: 2007-11-06 23:29:54
    Temat: Re: [NTG] Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl>

    > phi... ;)

    co phi ?? weny brak, co ??

    > [...]
    > Nie no... teraz przesadziłeś, najpierw płeć Ci nie odpowiada teraz
    > "kurcze"!

    alez skad !! kurcze mi bardzo odpowiada...uwielbiam pieczone..

    > [...]
    > Słuchaj, ja już nie będę o Gotfrydzie bez Gotfryda, niekoniecznie mu się to
    > podoba.

    Nic o nim bez niego ?? O mamciu.

    > Jest jeszcze taka ewentualność, że jak mamusia nieświadoma, mówi do
    > dziecięcia w formie: "a mamusia dzidzi zaraz obiadek zrobi", to ta Niunia o
    > sobie potem też: "a dzidzia zrobi siusiu do nocniczka..." i brak miejsca na
    > rodzaj...

    - Cezarze, dlaczego mowisz o sobie w trzeciej osobie ??
    - Kto ?? On ??

    > Pewnie to samo, co jajko... ;)

    Od jajek..to Ty sie odczep..przed oswiadczynami...
    A jablko by powiedzalo "zrobilobym" - ha..nie wiedzialas ?? przyznaj sie !!

    > To zamiast dywagować o tym, co rośliny mają na myśli, pytaj!
    > Bo mam niejakie wrażenie, że zaśmiecamy grupę, nie sądzisz?

    Nie sadze ;)
    A pytan mam liku, a co mi sie nasunelo, to jak fajnie zrobic, zeby miec sporo
    limitow VAT, moc sobie ten VAT odliczac, a uslugi wystawiac bez VATu.
    No i dg i sc is the key ?? a moze dg na druga osobe ?? chociaz to chyba par. 55
    kks ;)

    > Dam na mszę, wystarczy :)

    Nie wiem, czy wystarczy - jesli maybachem jezdzi, to z pewnoscia nie wystarczy,
    ani na paliwo, ani na waciki.

    > Trzeba chyba dopisać rozdział, ale może bez mojego udziału, dobrze? ;)

    A dlaczegoz to ?? myslalem, zes kobieta pracujaca i zadnej pracy sie nie
    boisz ??

    > Jeśli to kobieta, próbuj, może przyjmie oświadczyny :))

    A jesli mezczyzna, to nei przyjmie ??
    a w ogole to do admina nie sie oswiadczac, a pytac o Twa reke ;)
    (o ile spelniasz warunki, itd itd ;)

    Efreet

  • 43. Data: 2007-11-07 21:09:27
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Nov 2007 00:29:54 +0100, Efreet napisał(a):

    > co phi ?? weny brak, co ??

    zaraz weny! a może to, na ten przykład - skromność wrodzona? Może ja
    nieśmiała jestem... ;>

    [...]
> [...]
    > No i dg i sc is the key ?? a moze dg na druga osobe ?? chociaz to chyba par. 55

    No popatrz, jak dobrze sobie radzisz. DG i SC to słuszna idea.

    Ja to bym jeszcze odpowiedzialności pounikała i założyłabym sobie spółkę
    komandytową, w której komplementariuszem byłaby spółka z o.o., z prezesem,
    który nie ma niczego... idealny związek. Ale to już tylko myśl refleksyjna
    i natchniona ;)

    I przeczytałeś KKS! No prawie jestem z Ciebie dumna ;)

    [...]

    > A dlaczegoz to ?? myslalem, zes kobieta pracujaca i zadnej pracy sie nie
    > boisz ??

    Ta, którą znam, to chyba 90-tkę skończyła. Ja się jeszcze nie łapię ;)

    > A jesli mezczyzna, to nei przyjmie ??
    > a w ogole to do admina nie sie oswiadczac, a pytac o Twa reke ;)

    Słuchaj, o swoich kończynach górnych pewnie wiem więcej od admina. Dla mnie
    to EOT, bo w tym wątku to chyba już się wypisaliśmy, nie sądzisz? ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna :)

  • 44. Data: 2007-11-22 23:31:42
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl>

    Jagna niedlugo po tym, jak:

    > Dnia 7 Nov 2007 00:29:54 +0100, Efreet napisał(a):

    Ty no popatrz...ze ja Ci niby przez 2 tygodnie nie odpisalem ??
    Boze...ja naprawde musze byc zajety...

    > zaraz weny! a może to, na ten przykład - skromność wrodzona? Może ja
    > nieśmiała jestem... ;>

    JJJaasssnee... i dlatego nie wychodzisz z domku i tylko piszesz calymi dniami
    po grupach i forumach ;)

> [...]
    > który nie ma niczego... idealny związek. Ale to już tylko myśl refleksyjna

    No ja to caly czas staram sie odpowiedzialnosci unikac - zwlaszcza wobec matek
    zbalamuconych nastolatek ;>
    Ale ze Ty mnie teraz o czyms tam napisalas - to ja - niczym Mamert Stankiewicz -
    NIE ROZUMIEM ;)

    > I przeczytałeś KKS! No prawie jestem z Ciebie dumna ;)

    Tam zaraz przeczytales ;) Towdzie i owdzie sie przylozylo ucho (lub oko...lub
    dyktafon).

    > [...]
    > Ta, którą znam, to chyba 90-tkę skończyła. Ja się jeszcze nie łapię ;)

    Chyba 95, bo u Janowskiego ostatnio byla...ale straaaasznie sie posunela...
    ajjj..

    > Słuchaj, o swoich kończynach górnych pewnie wiem więcej od admina.

    ROTFL.

    > Dla mnie to EOT, bo w tym wątku to chyba już się wypisaliśmy, nie sądzisz? ;>

    Skad..Mow za siebie ;) ja tak moge dlugo... ;) (inaczej tez dlugo moge ;>)
    no dobra..cho na priv ;P

    Pzrvm,
    Efreet