  • 21. Data: 2005-08-31 16:17:50
    Temat: Re: Ryczaly + VAT a konto bankowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Aug 2005, Rafal M wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał
    >
    > Nie wogole teko nie popierala ;) Moze zadzwonie do innego urzedu dla
    > sprawdzenia?:>

    ...tam pani też będzie znała stan prawny sprzed 2 lat :]

    > Odpowie mi ktos na pytanie

    ...nie, bo co ? ;)

    > czy jak mam konto firmowe i zaplace w internecie
    > za towar karta z konta osobistego to nie bede mial zadnych problemow?

    Moje stanowisko już znasz: ja bym spytał czy owo konto (które określasz
    mianem "osobistego") zgłosiłeś jako konto *wykorzystywane w celu DG*.
    Do US i ZUS (aby im łatwiej kontrolować było).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 22. Data: 2005-09-01 12:15:36
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
    > Nie wogole teko nie popierala ;) Moze zadzwonie do innego urzedu dla
    > sprawdzenia?:>

    Ok, zadzonilem ;)
    Tutaj byl bardzo sympatyczny Pan - powiedzial ze przy ryczalcie+vat
    obowiazku posiadania konta firmowego nie ma, ale moze to byc problemem przy
    ewentualnym zwrocie VATu, wiec zaleca sie zeby miec konto firmowe.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu