  • 11. Data: 2012-08-15 21:36:42
    Temat: Re: Rząd obraduje...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    any-szybciej-zalozysz-firme-2614989.html

    > Krótko mówiąc: załóż, załóż, (a teraz) - MAMY CIĘ!
    > ;)

    Eeee, na takie zmiany mięsa armatniego nie złapią. Co innego "niższy
    ZUS", to już potrafi wielu nieświadomych nałapać w matnię ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2012-08-15 22:03:21
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Liwiusz wrote:
    (ciap)

    > Eeee, na takie zmiany mięsa armatniego nie złapią. Co innego "niższy
    > ZUS", to już potrafi wielu nieświadomych nałapać w matnię ;)

    Jakieś szczegóły?

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 13. Data: 2012-08-18 13:45:09
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rzad-zatwierdzil-zmi
    any-szybciej-zalozysz-firme-2614989.html ? :)

    Faktycznie, się wysilili.
    A gdzie obiecany odroczony termin zapłaty VAT (do momentu otrzymania
    kasy za fakturę)? Obiecanki cacanki :-/

    N.

  • 14. Data: 2012-08-18 14:17:56
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-18 13:45, Nixe pisze:

    > A gdzie obiecany odroczony termin zapłaty VAT (do momentu otrzymania
    > kasy za fakturę)? Obiecanki cacanki :-/

    A kto obiecywał?

    --
    spp

  • 15. Data: 2012-08-22 10:33:57
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A kto obiecywał?

    A jakie to ma znaczenie? Któryś z "Onych" :)
    Nie kojarzę dokładnie, ale bodaj Walduś.

    N.

  • 16. Data: 2012-08-22 10:40:05
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-22 10:33, Nixe pisze:

    > A jakie to ma znaczenie? Któryś z "Onych" :)
    > Nie kojarzę dokładnie, ale bodaj Walduś.

    No tak - to wiele wyjaśnia.

    --
    spp