  • 11. Data: 2003-12-22 08:31:58
    Temat: Re: SITA - Środek trwały
    Od: "Bogdan" <b...@o...pl>

    OK. Dotarło do mnie :-(

    Niemniej pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ;-)

    Bogdan

  • 12. Data: 2003-12-25 22:17:17
    Od: "zetka" <z...@p...onet.pl>

    nie 9 a 900

  • 13. Data: 2003-12-28 16:54:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik zetka napisał:
    > nie 9 a 900

    Gdybyś nie zauwazyła symbol 900 nalezy do grupy 9 tak jak np. symbol 490
    do grupy 4.
    W obowiązującej od lat co najmniej 15 (piętnastu) klasyfikacji nie ma
    symbolu zaczynającego się od 9 a niedotyczącego inwentarza żywego.

    Może jak się zrzucimy to kupimy Ci na grupie aktualną klasyfikację żebys
    nie musiała używać tej odziedziczonej po dziadku.

    Ja daję 2zł. Po świętach jestem ciut spłukana. Kto sie dorzuci?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl