  • 1. Data: 2003-12-14 18:45:04
    Temat: Roczne rozliczenie z pracy z zagranicą?
    Od: lazik_s <s...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo.podatki!!!

    Jestem zatrudniona na umowę o pracę.
    Od sierpnia pracuję za granicą, do tego czasu pracowałam w Polsce.
    Posiadam nabyte prawa do skorzystania z dużej ulgi budowlanej(kasa
    mieszkaniowa).
    Jak mam rozliczyć się w Urzędem skarbowym?
    Z którego PIT-u w tym momencie mam korzystam?
    Jakie dokumenty muszę ewentualnie przedstawić od zagranicznego
    pracodawcy, w razie kontroli US?

    --
    Pozdrowienia,
    lazik_s mailto:n...@p...gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --