  • 1. Data: 2002-01-10 21:03:41
    Temat: STUDENT a umowa zlecenie.Pilne!!!!!
    Od: "Kubi" <k...@e...pl>

    Od kiedy studenta lub już nie studenta chcą pozbawiać 37% a nie 16% od kwoty
    brutto za umowę zlecenie?
    I w jaki sposób fiskusy zusy i inne dowiedzą się, że już nie jestem
    studentem i mogą zabrać więcej kaski?
    Teoretycznie studia skończyłem we wrześniu tego roku, ale jeszcze nie
    obroniłem pracy- czy ma to jakieś znaczenie?
    Ewentualnie co zrobić, żeby nadal oddawać tylko 16%?
    Za wszystkie odpowiedzi wielkie dzięki.
    Kuba