  • 1. Data: 2005-08-08 11:01:47
    Temat: Samochod amortyzacja do 3500zl?
    Od: Pawel G <n...@n...com>

    Witam
    1) Na chwile obecna mam juz jeden samochod "na firme" - caly czas go
    jeszcze amortyzuje i jestem zainteresowany kupnem drugiego. Czy nie ma
    zadnych przeciwwskazan aby 1-osobowa firma posiadala 2 samochody?

    2) Slyszalem, ze od bodajze 1 czerwca weszla ustawa w ktorej podniesiono
    kwote od ktorej jest obowiazek amortyzacji srodka trwalego do 15000zl.
    Szukalem dosc duzo w necie ale nie moglem nic znalesc na ten temat.
    Jestem oczywiscie zainteresowany "wpisaniem" samochodu od razu w koszt
    zamiast amortyzacji.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pawel

  • 2. Data: 2005-08-14 19:47:38
    Temat: Re: Samochod amortyzacja do 3500zl?
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Pawel G" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze amortyzuje i jestem zainteresowany kupnem drugiego. Czy nie ma
    > zadnych przeciwwskazan aby 1-osobowa firma posiadala 2 samochody?

    Jeśli faktycznie potrzebujesz ich do prowadzenia działalności gospodarczej
    to nie widzę żadnych przeciwwskazań. To Ty decyzdujesz, ile samochodów
    potrzebujesz

> [...]
    > oczywiscie zainteresowany "wpisaniem" samochodu od razu w koszt zamiast

    Wciąż jest 3 500 zł