  • 1. Data: 2007-03-08 06:44:07
    Temat: Samochód dostawczy - definicja
    Od: "Highlander" <m...@o...pl>

    Witam, chciałbym kupić samochód osobowo dostawczy - renault kangoo, peugeot
    partner, citroen berlingo na firmę i nie wiem czy będę mógł je zamortyzować
    w danym roku? interesują mnie z tylko z 5 siedzeniami. Prowadzę kilka
    rodzajów działalności czasami towar trzeba przewieźć, czasami ludzi. Rzecz
    jasna jak każdy chciałbym troszkę zaoszczędzić. Jaka wogóle jest definicja,
    podstawa prawna i czy te samochody się załapią na określenie dostawczy?

  • 2. Data: 2007-03-08 15:31:57
    Temat: Re: Samochód dostawczy - definicja
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Highlander" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    definicja,
    > podstawa prawna i czy te samochody się załapią na określenie dostawczy?

    Definicja samochodu osobowego jest w ustawie o podatku VAT, art. 86 pkt 4.