  • 1. Data: 2003-10-01 06:48:47
    Temat: Samochód, osoba współpracująca, telefon itp- pytanie ;)
    Od: "Szyszkowa " <s...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Mam pytanko :)
    1. Jest osoba prowadzaca dzialanosc gospodarcza.
    Jest zona - pracuje jako osoba wspolpracujaca.
    Jest samochod - wlasnosc osoby trzeciej, zona jest wspolwlascicielem.
    Czy moge rozliczac koszty utrzymania samochodu ? Jezeli tak, to w jaki sposob-
    czy rzeczywiste wydatki na podstawie faktur, czy obowiazuje mnie ryczalt ?
    2. W jaki sposob dzieli sie rachunki, jezeli dzialanosc prowadze w domu ?
    Proporcjonalnie do wielkosci powierchni przeznaczonej na firme ?
    Czy musze prowadzic do tego jakas specjalna ewidencje ?
    3. Czy, kiedy dostaje fakture na przelew (ja place), reguluje naleznosc
    przelewem z konta- musze podpiac do faktury dowod zaplaty za nia ?

    Z gory dzieki za odpwoiedzi !
    Tylko nie piszcie, ze to jzu bylo, szukalem, ale nie znalazlem :)