    From: "Marek" <f...@c...tnmrgn.cy[attn-use_rot13_to_decode]>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Samochód - ubezp. OC - faktura
    Date: Wed, 3 Sep 2003 01:31:15 +0200

    W styczniu br założyłem jednoosobową DG z siedzibą w wynajmowanym od Gminy
    lokalu użytkowym. Prywatne auto osobowe (zarejestrowane na moje nazwisko
    i adres zamieszkania) wprowadziłem do ewidencji ŚT. Oprócz comiesięcznych
    odpisów amortyzacyjnych w koszty zaliczałem 1/12 kosztu ubezpieczenia OC +
    AC. Jutro wygasają mi obie polisy i muszę wykupić nowe. Czy dalej mogę
    ubezpieczać ten samochód na siebie jako osobę fizyczną i rozliczać ten koszt
    tak jak to dotychczas robiłem czy muszę wykupić polisy na "Firma Nazwisko
    Imię" z adresem siedziby firmy i wołać o fakturę aby ten wydatek wprowadzić
    w koszty.
    Sprawa jest dla mnie b.pilna - proszę o podpowiedzi za które z góry
    dziękuję.

    Pozdrawiam
    Marek