  • 1. Data: 2006-11-07 21:12:45
    Temat: Samochod w DG (leasing)
    Od: "mat" <m...@p...onet.pl>

    Prowadze DG (vatowiec), mam samochod wziety w leasing.
    Czy zdazylo sie taka sytuacja iz urzad skarbowy podwazyl zasadnosc kupowania
    (leasing) samochodu na firme, tzn. stwierdzil ze samochod ten nie jest
    wogole potrzebny do prowadzenia dzialalnosci gospodarczej ??
    Samochod w 10 % wykorzystuje do spraw firmowych
    (dojazd do us, zus, na poczte wyslac fakture), a DG głównie
    prowadze w domu przy komputerze.

  • 2. Data: 2006-11-08 08:34:29
    Temat: Re: Samochod w DG (leasing)
    Od: opix <o...@0...eu>

    mat wrote:

> [...]
    > Samochod w 10 % wykorzystuje do spraw firmowych
    > (dojazd do us, zus, na poczte wyslac fakture), a DG głównie

    odpowiedz sobie na pytanie - co ma w takim wypadku samochód z kosztem
    uzyskania przychodu ?
    moim zdaniem nie ma nic wspólnego co twierdzi równiez urzad skarbowy

    koszt w firmie musi mieć związek z kosztem uzyskania przychodu
    --
    ===opix===

  • 3. Data: 2006-11-08 08:52:29
    Od: "mat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > moim zdaniem nie ma nic wspólnego co twierdzi równiez urzad skarbowy
    >
    > koszt w firmie musi mieć związek z kosztem uzyskania przychodu

    A w jaki sposob US mi to udowodni ??
    Raz na miesiac jade do klienta i juz mam koszt...

  • 4. Data: 2006-11-09 11:08:39
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    "Bo wie pani ja jeżdze jak szalony, klient dzwoni a ja jeżdze i jeżdze , a
    paliwo tyle kosztuje, oni wogóle nie chca sami przyjść wszędzie trzeba
    jechac, nawet do skarbówki jeźdze, wogóle to jeżdze jak szalony, a czasem
    nawet sie zgubie i wtedy to normalnie jeżdze jakby bez celu: :D
    krótko mówiąc idź w zaparte i rżnij głupa w razie kontroli jest szansa że
    się uda.
    Arek