  • 1. Data: 2007-04-27 19:57:55
    Temat: Pytanie laika: samochod osobowy w firmie
    Od: "Romek" <...@w...pl>

    Przegladalem Google, ale mam metlik w glowie.
    Uprzejmie prosze o krotka odpowiedz, co moge cos zyskac, jesli kupie uzywany
    samochod osobowy za 20 000 zl od osoby prywatnej nie na siebie, tylko "na
    firme".
    Jakie beda mi przyslugiwaly ulgi, odpisy, itd.

  • 2. Data: 2007-04-29 09:07:28
    Temat: Re: Pytanie laika: samochod osobowy w firmie
    Od: "Andrew" <a...@p...pl>

    Romek wrote:
> [...]
    > siebie, tylko "na firme".
    > Jakie beda mi przyslugiwaly ulgi, odpisy, itd.

    Amortyzacją, i mozliwośc wrzucenia w koszty, napraw ubezpieczenia itp.

  • 3. Data: 2007-04-29 10:47:56
    Od: "Romek" <...@w...pl>

    > Amortyzacją, i mozliwośc wrzucenia w koszty, napraw ubezpieczenia itp.

    Dzieki. A co w sytuacji, w ktorej ktos przez 95% czasu wykorzystuje taki
    samochod do celow prywatnych? Czy ktos sie tego czepia?

  • 4. Data: 2007-04-29 17:17:04
    Od: "Andrew" <a...@p...pl>

    Romek wrote:

    > Dzieki. A co w sytuacji, w ktorej ktos przez 95% czasu wykorzystuje
    > taki samochod do celow prywatnych? Czy ktos sie tego czepia?

    Jeszcze o paliwie zapomniałem. tez w koszty tylko z vatem. Co do czepiania.
    No wiesz zawsze mozna się przyczepić. Ale moim zdaniem
    Po pierwsze samochód w kazdej działalności jest potrzebny. Po drugie nie
    przeginać.