  • 1. Data: 2004-06-17 16:02:42
    Temat: Samonaliczanie VAT
    Od: "Blumidoo" <s...@s...com>

    Witam,

    Pewnie było, ale po całym dniu walki z podatkami mam już zaćmienie i nie
    potrafię rozsądnie filtrować tego, co mi Google wyrzuci...

    Mam VAT-UE. Inny podatnik z UE (na przykład z Irlandii) świadczy na moją
    rzecz usługę (dajmy na to Google fakturuje mnie za reklamy AdWords). Dostaję
    fakturę, muszę od tego chyba w Polsce samonaliczyć VAT. Pytanie brzmi -
    jak...?

    1) Jak to udokumentować
    2) Jak rozliczyć, żeby się nie pogubić

    A jeśli ktoś rozwiązał już ten problem, korzystając jednocześnie z "Małej
    Księgowości Rzeczpospolitej", moja wdzięczność nie będzie miała granic!

    pozdrawiam
    SebekZ