  • 1. Data: 2003-05-26 13:18:18
    Temat: Samoobrona dolnośląska
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com>

    Z przykrością muszę przyznać, że przyczyniłem się pośrednio do
    ujawnienia afery ze znikanięciem zboża z elewatorów posła
    Ryszarda Bondy. W marcowym biuletynie, który rozprowadziłem w
    ilości 5000 szt. na terenie miasta i szeroko rozpropagowałem w
    sieci internetowej, ujawniłem mechanizmy m.in. spekulowania
    zbożem. Po tej akcji otrzymałem szereg telefonów i mnóstwo
    poczty elektronicznej i to (o dziwo) wiele z województwa
    zachodniopomorskiego. Już w czercu 2002 roku przestrzegałem
    przewodniczącego Samoobrony Andrzeja Leppera przed zgubnymi
    skutkami reprezentowania partii przez posła Bondę. Znany jest w
    lokalnym środowisku mój wrogi stosunek do przejawów korupcji.
    Za to właśnie odsunął mnie z funcji przewodniczącego Samoobrony
    w Jeleniej Górze były przewodniczący województwa dolnośląskiego -
    poseł Franciszek Franczak, którego małżonka Krystyna Franczak
    (obecnie radna sejmiku dolnośląskiego) była w bliskich
    stosunkach z R. Bondą, prowadząc jego biura poselskie w Legnicy
    i Jeleniej Górze. Franciszek i Krystyna Franczakowie
    przeczuwając, że bliski jest kres ich kariery w Samoobronie
    świadomie wprowadził do lokalnych struktur Samoobrony "V Kolumnę
    UP i UW".
    Dziś obecny przewodniczący Samoobrony w Jeleniej Górze Władysław
    Wróbel, musi toczyć boje o przywództwo z anarchistą M. Mukianem;
    gdy F. Franczak okazał się bankrutem politycznym, utrzymanie
    biura poselskiego R. Bondy w Jeleniej Górze również stoi pod
    znakiem zapytania. W. Wróbel usilnie zabiega o względy dwóch z
    trzech (mnie z góry pomija) radnych Rady Miejskiej Jeleniej Góry
    wybranych z ramienia Samoobrony, gdyż jego pozycja po
    zbliżającym się kongresie jest także zagrożona. Nowy zarząd
    Samoobrony RP województwa dolnośląskiego rozważa bowiem
    możliwość powtórzenia wyborów powiatowych tam, gdzie "maczał
    paklce" F. Franczak, by przywrócić stary porządek.

    Grzegorz Niedźwiecki
    tel./fax (075) 64 31 774

  • 2. Data: 2003-05-26 13:54:12
    Temat: Re: Samoobrona dolnośląska
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Mon, 26 May 2003 15:18:18 +0200, "Grzegorz Niedźwiecki"
    <k...@h...com> wrote:

    Te hłopie ty nie zmieniaj mejla bo mi killfile nie działa.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2003-05-26 21:36:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 May 2003 s...@s...pl wrote:

    >+ On Mon, 26 May 2003 15:18:18 +0200, "Grzegorz Niedźwiecki"
    >+ <k...@h...com> wrote:
    >+
    >+ Te hłopie ty nie zmieniaj mejla bo mi killfile nie działa.

    wKF: widocznie jakiś abuse zadziałał i gość *musiał* "zmienić
    mejla", nie ma co się pieklić ;)

    BTW: kto tak ładnie i skutecznie canceluje owe posty ? Udało
    mi się dziś takie dwa namierzyć :) (zniknęły między zczytaniem
    listy a zczytaniem treści :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-05-26 21:43:10
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@p...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > BTW: kto tak ładnie i skutecznie canceluje owe posty ? Udało
    > mi się dziś takie dwa namierzyć :) (zniknęły między zczytaniem
    > listy a zczytaniem treści :))

    ???
    na liście jest 7 postów tego "autora"
    chyba abuse słabo się stara :)

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 5. Data: 2003-05-27 07:56:49
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ???
    > na liście jest 7 postów tego "autora"
    > chyba abuse słabo się stara :)

    Bo ten gościu ma coś tam ruchome, czy zmienne, adres, czy coś... jakoś
    tak... nie znam się :))

    A poza tym:
    "W celu zgłoszenia nadużycia spowodowanego przez użytkowników sieci
    DialNet prosimy używać formatki umieszczonej na stronie:
    http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id
    =41
    Z poważaniem,
    Zespół Bezpieczeństwa Sieciowego
    Telefonii Dialog S.A."

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 6. Data: 2003-05-27 07:57:59
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

> [...]
    >
    > BTW: kto tak ładnie i skutecznie canceluje owe posty ? Udało
    > mi się dziś takie dwa namierzyć :) (zniknęły między zczytaniem

    Ktoś, kto czuje potrzebe wyżycia się, a nie ma na kim ;))
    Kasia