  • 1. Data: 2003-05-26 10:09:21
    Temat: Termin rozliczenia fak.VAT?
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Czy mogę rozliczyć fakturę VAT w miesiący następnym (po jej wydaniu )

    Np. Otrzymałem fakture w kwietniu ( ale gdzieś. "zapodziała mi się")
    a następnia odnalazłem ja w maju -czy moge ja odpisać w maju
    - to jest miesiacu następnym po miesiącu w którym faktóra została wydana ?

    Z góry dzieki za wszelkie podpowiedzi !
    Aleks

    ---

  • 2. Data: 2003-05-26 11:09:49
    Temat: Re: Termin rozliczenia fak.VAT?
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

> [...]
    > a następnia odnalazłem ja w maju -czy moge ja odpisać w maju
    > - to jest miesiacu następnym po miesiącu w którym faktóra została wydana ?

    RE: Możesz, tylko napisz np. na fakturze "Otrzymano dn. ........." i będzie
    to data pod którą powinna wejść Ci do ksiąg i rejestru VAT, jeśli nie jest
    to za energię lub inne media. W tym przypadku datą odliczenia VAT jest data
    płatności za usługę.

    Ewa

  • 3. Data: 2003-05-27 06:31:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Ewa" <e...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to data pod którą powinna wejść Ci do ksiąg i rejestru VAT, jeśli nie jest
    > to za energię lub inne media. W tym przypadku datą odliczenia VAT jest

    Jeśli chdzi o jeden miesiąc poślizgu to nie trzeba nawet pisać "otrzymano
    dnia..." bo faktury odliczamy w deklaracji za miesiąc otrzymania lub misiąc
    następny (czyli kwietniową mozna zarówno w deklaarcji za kwiecień jak i za
    maj).

    Pzdr,
    BaLab