  • 1. Data: 2004-11-28 01:22:57
    Temat: Skąd mam mieć pewność, że WDT jest OK
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Firma z Niemiec chce kupić towar. VAT ID i adres się zgadzają. Towar ma
    odebrać bezpośredio ode mnie jakiś ich przedstawiciel. Dam mu do podpisania
    papier na którym będzie potwierdzał, że dostarczył towar do miejsca
    przeznaczenia (taki trochę na wyrost, ale zawsze mi podpisują :) ).

    Ale mam podejrzenia. Na początku przyszło zamówienie z firmy A. Potem
    podali mi dane i VAT ID (poprawny) firmy B. A teraz przyjedzie do mnie
    facet z firmy C. Skąd mam wiedzieć, czy te firmy są ze sobą powiązane?
    Co mi da podpis faceta na potwierdzeniu odbioru/dostawy, jeśli nie
    mam pewności, czy to nie jest jakiś przypadkowy gość z ulicy?

    A raczej: jak udowodnię Urzędowi Skarbowemu, że ten facet przyjechał
    z firmy B, a to że potem zniknął z towarem, to już nie mój problem.

    Facet płaci gotówką. I dla utrudnienia załóżmy, że do Niemiec wróci
    pociągiem. W ustawie nie mogę znaleźć szczegółów - poza Art. 42, ust. 4.

    Jaki numer rejestracyjny ma pociąg? :) Coś im się chyba SAD odbija...

    Aaaaaaaaargh, gość ma przyjść w poniedziałek.

    P.