  • 1. Data: 2009-04-15 08:03:44
    Temat: Składka zdrowotna zapłacona=do odliczenia?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Od lutego 2008 opłacałem składkę zdrowotną
    co miesiąc było inaczej coś ok 200zł

    ile z tej kwoty moge teraz sobie wpisac w PIT za 2008r?
    jest jakis kalkulator?
    w normalnej składce płacę 9% a odliczyć moge 7,75% tak?
    a w tej zryczałtowanej?

    michal

  • 2. Data: 2009-04-15 08:39:19
    Temat: Re: Składka zdrowotna zapłacona=do odliczenia?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ile z tej kwoty moge teraz sobie wpisac w PIT za 2008r?
    > jest jakis kalkulator?
    > w normalnej składce płacę 9% a odliczyć moge 7,75% tak?
    > a w tej zryczałtowanej?

    A to jest jakas normalna i zryczaltowana?
    Czy o czyms nie wiem?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-04-15 09:17:14
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to jest jakas normalna i zryczaltowana?
    > Czy o czyms nie wiem?

    hmmm
    jesli prowadzę działalność gospodarczą to muszę płacić zdrowotne
    to wychodzi jakies 200zł z groszami

    jesli pracuje na etacie to tez place zdrowotne
    % od dochodu

    Michał

  • 4. Data: 2009-04-15 09:35:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > jesli pracuje na etacie to tez place zdrowotne
    > % od dochodu

    Aaaaa - kapuje, sorry.
    Jasne - i tu i tu jest tak samo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-04-15 09:52:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-04-2009 o 11:17:14 Usrobo <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > to wychodzi jakies 200zł z groszami
    >
    > jesli pracuje na etacie to tez place zdrowotne

    Przy DG tak samo - tyle że dochód się bierze wirtualny,
    z kosmosu, przy czym ten kosmos ma swoje dolne ograniczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek