  • 1. Data: 2009-04-14 18:42:48
    Temat: platnik, elektroniczna wysylka, potwierdzenie
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    Witajcie! Po jakim czasie od wyslania dokumentow elektronicznie przez Platnika
    mozna pobrac potwierdzenie przyjecia dokumentow? Probowalalem jakas godzine
    pozniej i dalej nie bylo potwierdzenia. Nie jestem pewien czy dobrze
    skonfigurowalem program, wydaje mi sie, ze tak...

  • 2. Data: 2009-04-14 18:47:02
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    bartekk pisze:
> [...]
    > jakas godzine pozniej i dalej nie bylo potwierdzenia. Nie jestem pewien
    > czy dobrze skonfigurowalem program, wydaje mi sie, ze tak...

    Różnie. Czasem od razu. Czasem następnego dnia.

    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl