  • 1. Data: 2002-02-19 20:34:00
    Temat: Składki ZUS
    Od: MACIEJ HALICKI <h...@p...fm>

    Mam zamiar zatrudnic pracownika i czy ktoś mógł by mi pomuc wyliczyć skłdki
    zus przy wynagrodzeniu 400 zł brutto.

  • 2. Data: 2002-02-19 21:00:16
    Temat: Re: Składki ZUS
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > Mam zamiar zatrudnic pracownika i czy ktoś mógł by mi pomuc wyliczyć
    skłdki
    > zus przy wynagrodzeniu 400 zł brutto.

    1.Tanio go cenisz. Płaca minimalna wynosi 760 zł. (jeśli pół
    etatu,oczywiście połowę).

    2.Wyliczenie możesz zrobić np. wersją demo mojego programu - do pobrania ze
    strony www.finka.com.pl

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-02-22 17:42:13
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> wrote in message
    > skłdki
    >
    > 1.Tanio go cenisz. Płaca minimalna wynosi 760 zł. (jeśli pół
    > etatu,oczywiście połowę).

    A moze on ma pracowac na 1/4 etatu?
    juz na 1/2 to dopuszczalne.

    > 2.Wyliczenie możesz zrobić np. wersją demo mojego programu - do pobrania
    ze
    > strony www.finka.com.pl
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof