  • 1. Data: 2007-10-07 08:58:46
    Temat: Sklep internetowy a kasa fiskalna
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Czy zakładając sklep internetowy trzeba mieć kasę fiskalną czy nie?
    Pytam bo już słyszałem różne opinie, i różne opcje kiedy trzeba a kiedy nie.
    Może ktoś podpowiedzieć?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2007-10-07 09:04:49
    Temat: Re: Sklep internetowy a kasa fiskalna
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 7 października 2007 10:58
    (autor Bartek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fea744$q2v$1@inews.gazeta.pl>):

    > Witam
    > Czy zakładając sklep internetowy trzeba mieć kasę fiskalną czy nie?
    > Pytam bo już słyszałem różne opinie, i różne opcje kiedy trzeba a kiedy
    > nie. Może ktoś podpowiedzieć?

    Opinie na tej grupie zawsze dochodziły do wniosków:

    Wersja a: Handlujesz czymś co ma związek z płytami CD lub innymi towarami z
    listy zabronionych: od razu kasia, bez gadania.

    Wersja b: Nie handlujesz ww i łapiesz się na klasyczne zwolnienie do
    wysokości obrotu zwolnionego: nie ma znaczenia że sklep internetowy, nie
    trzeba kasi, do określonego progu.

    wersja c: Masz duży obrót i nie łapiesz się na zwolnienie, ale handlujesz
    tylko wysyłkowo i umiesz powiązać każdą wpłatę z konkretnym zamówieniem, a
    wpłaty przyjmujesz na konto i tylko na konto: nie musisz mieć kasi.

    Oczywiście to tylko podsumowanie grupowych interpretacji.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl