  • 1. Data: 2007-04-15 05:29:33
    Temat: Spadek
    Od: Karolinna <k...@w...pl>

    Miesiąc temu zmarła moja siostra i jestem jedyną spadkobiorczynią.
    Przedmiotem spadku jest dom o wartości około 200000pln. Jak wygląda
    obecnie sprawa podatku od spadku. Słyszałam, że rząd miał znieść podatek
    od spadku z pierwszej lini. Na jakie koszty muszę być przygotowana chcąc
    wystąpić o sprawę spadkową?
    Pozdrawiam, Karolinna

  • 2. Data: 2007-04-15 05:34:06
    Temat: Re: Spadek
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Karolinna" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Przedmiotem spadku jest dom o wartości około 200000pln. Jak wygląda
    > obecnie sprawa podatku od spadku. Słyszałam, że rząd miał znieść podatek

    I zniósł.

    > Na jakie koszty muszę być przygotowana chcąc wystąpić o sprawę spadkową?

    Sąd, wpis do księgi wieczystej i w zasadzie to wszystko.
    Ile tego będzie w praktyce to ci nie powiem, raczej nie za dużo.

  • 3. Data: 2007-04-15 08:49:53
    Od: Karolinna <k...@w...pl>

    witek napisał(a):
    > "Karolinna" <k...@w...pl> wrote in message
    >
    > I zniósł.

    > Sąd, wpis do księgi wieczystej i w zasadzie to wszystko.
    > Ile tego będzie w praktyce to ci nie powiem, raczej nie za dużo.

    Czy mógłby ktoś nakierować mnie na konkretny link do tej ustawy?

  • 4. Data: 2007-04-15 11:35:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Czy mógłby ktoś nakierować mnie na konkretny link do tej ustawy?

    Ustawa o podatku od spadków i darowizn. Art 4A

  • 5. Data: 2007-04-16 05:19:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Apr 2007, Karolinna wrote:

    > Czy mógłby ktoś nakierować mnie na konkretny link do tej ustawy?

    Hm... googla zamknęli? ;)
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-spadkow-i-darowizn-1_2_33.html

    pzdr, Gotfryd